3 Aralık 2010 Cuma

Emre Belözoğluı ve Zeytinburnuspor

Fenerbahçe`nin yıldız futbolcusu Emre Belözoğlu, çocukluğunda odasının duvarlarını şimdiki teknik direktörü Aykut Kocaman`ın posterinin süslediğini söyledi.
Lig TV`de yayınlanan 21 adlı programa konuk olan milli oyuncu, futbola merak sardığı yıllarda Fenerbahçe forması giyen şimdiki teknik direktörü Aykut Kocaman, Rıdvan Dilmen ile Dzoni Novak`ın posterlerini odasının duvarına astığını ifade etti. Emre, bu posterlerin hâlâ evinde durduğunu da açıkladı.

Kariyerine Zeytinburnu`nda başlayan Sarı-Lacivertli oyuncu, ilginç hikâyesini de anlattı: `Bir Zeytinburnu idmanında kale arkasında bekliyordum. O sırada futbolcular penaltı atıyordu. İçlerinden birisi penaltıyı kaçırınca teknik direktör, `Bu penaltıyı kale arkasındaki çocuk bile atar` demiş. Hemen beni çağırdılar. İlkini kaçırdım, ama ikincisini gole çevirdim. Bunun üzerine babamı kulübe davet ettiler. Böylece futbolla resmi olarak tanıştım.`

Takımların başarılı sonuçlar elde edebilmesi için teknik direktörlerin samimi olması gerektiğinden bahseden Emre, `Futbolcular teknik adama güvenirse takım daha iyi performans gösterir.` şeklinde konuştu. 30 yaşındaki oyuncu, en çok üzüldüğü iki olaydan ilkinin geçen yıl son maçta şampiyonluğu kaybetmeleri ve diğerinin de Ali Sami Yen`de yediği küfürler olduğunu sözlerine ekledi.

ZEYTİNBURNUHABER.ORG

Hiç yorum yok: