3 Aralık 2010 Cuma

Zeytinburspor parasinin hesabini veriyor

 Zeytinburnuspor bir yandan küme düşmeme mücadelesi verirken bir yandan da borçlarla boğuşuyor malum. Bunlar olurken yönetim yeni sisteme girmeye karar verdi

Başkan Kazım Uçar, Genel Sekreter Cengiz Zafer ve yönetim kurulu en azından bizden sonraki dönem düzgün olsun biz mücadelemizi verelim diyerek işe koyuldular. İlk iş şeffaf yönetim. 



Cengiz Zafer her ay ZeytinburnuHaber’e Zeytinburnuspor’un gelir ve giderlerinin tek tek açıklanacağın belirtmiş ti ve işte ilk ayın gelir ve gider tablosu.

Yeni yönetim iş başına geldiğinde tam 35 kişi Zeytinburnuspor’un sırtından sigortasını yaptırıyordu. Kulüple hiçbir ilgileri yoktu. Yeni yönetim, 11 çalışan haricinde hepsinin sigorta işlemlerini iptal etti.

Şimdi Kars Maçı öncesi yeni bir organizasyon tribünleri doldurmak için büyük mücadele veriliyor. Maç önceki konser var. Tüm Zeytinburnu Halkı siyasiler ve sporseverler maça davet edildi.

Hiç yorum yok: